ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

معرفی ‌بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی دنیا در سال 2017 INTERPACK

 

معرفی ‌بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی دنیا در سال 2017 INTERPACK

برگزار کننده:Messe Düsseldorf GmbH

زمان برگزاری: 10 تا 16 اردیبهشت ماه 1396 ، از ساعت ۱۰ تا ۱۸

مکان:‌دوسلدورف آلمان

نمایشگاه اینتر پک در سال 1947 آغاز به کار کرد و در حال حاضر به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری در زمینه چاپ و بسته بندی در دنیا شناخته می شود. این نمایشگاه هر سه سال یکبار برگزار می گردد. هیچ نمایشگاهی همانند اینتر پک به موضوعات متنوع ،تکنولوژی و نوآوری در بسته بندی صنایع گوناگون ( غذا، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... )‌نمی پردازد. به همین جهت اینتر پک را می توان مهمترین اتفاق در زمینه رشد صنعت بسته بندی نامید.

 

بخش های نمایشگاه:

نمایشگاه اینترپک 2017 شامل ۳ بخش اصلی می باشد:

·  تولید بسته بندی | شامل:‌ مواد و فرآورده های تولید بسته بندی،‌مراحل پیش از توزیع و توزیع،‌تضمین کیفیت و حقوق مصرف کننده

·  ماشین آلات و فرآیند بسته بندی | شامل:‌مواد غذایی،‌نوشیدنی ها،‌داروها، لوازم آرایشی، کالاهای مصرفی (‌غیر غذایی) ،‌کالاهای صنعتی و ...

·  ماشین آلات و تجهیزات چاپ | شامل:‌ابزار و تجهیزات کمکی بسته بندی با دست،‌لیبل زن ها،‌ماشین آلات بسته بندی قنادی و نانوایی، ابزار آلات و تجهیزات اولیه و ...

اینتر پک مانند یک آهن ربا برای گروه های هدف خود عمل می کند. عمده مخاطبان این رویداد را ، تولیدکنندگان انواع محصولات غذایی، آرایشی - بهداشتی، دارویی، نوشیدنی، کالاهای صنعتی، فعالان صنایع چاپ و بسته بندی و دیگر علاقه مندان به صنعت بسته بندی و ... تشکیل می دهند.

آماری از نمایشگاه سال 2014 اینتر پک:

تعداد بازدید کننده:‌ 174798 نفر

مشارکت کنندگان: ‌2670 مجموعه

فضای نمایشگاهی: ‌174369 متر مربع

برگزاری همایش معرفی اینتر پک 2017 در تهران:‌

در تاریخ 7 مهرماه 1395 همایش معرفی اینتر پک 2017 در تهران برگزار شد. در این همایش اهداف و اطلاعات مفیدی در خصوص این نمایشگاه به حاضرین ارائه شد. به گفته ی مدیر ارشد برگزاری نمایشگاه اینتر پک 2017، هدف از برگزاری این نمایشگاه بالا بردن سطح آگاهی،‌تشکیل شبکه های خلاق،‌تدوین و تهیه برنامه های بنیادی،‌حمایت از پروژه و سرمایه گذاری است. همچنین همایشی با عنوان Save Food در نخستین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد که در آن با نوآوری ها، اختراعات شرکت ها و مراکز تحقیقاتی بسیاری برای مقابله با اتلاف غذا در سراسر جهان آشنا خواهید شد.

در همایش Save Food راه حل ها و فناوری های بسیاری برای دستیابی به کمترین میزان به هدر رفتن مواد غذایی بررسی می شود  و در بخشی جداگانه بهترین راه حل ها از سوی سازمان جهانی بسته بندی تقدیر به عمل خواهد آمد.

بخش دیگری به عنوان « دستاوردهای صنعت» در نمایشگاه اینتر پک 2017 وجود دارد که به بررسی موضوعاتی نظیر :‌ترکیب تولید و فن آوری های IT،‌ترکیب دنیای واقعی و دنیای مجازی،‌دیجیتال سازی و شبکه سازی فرآیند فرآوری،‌ نحوه ارتباط بین اجزا، چگونگی تولید محصولات منحصر به فرد، کارخانه هوشمند،‌منعطف، خلاق ، استفاده از حداقل مواد اولیه،‌ ایجاد ارزش افزوده با بهره گیری از فرآیندهای هوشمند و ... می پردازد.

هزینه خرید بلیط ورود به نمایشگاه اینتر پک (‌روزانه):‌

·  شما برای ورود به نمایشگاه باید به صورت روزانه بلیط ورودی خریداری نمایید. قیمت این بلیط برای هر بازدید کننده 52 یورو می باشد. در صورتی که برای ۳ روز بلیط خریداری نمایید، می توانید با کمی تخفیف در مجموع 130 یورو پرداخت نمایید.

·  دانشجویان (‌با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل ترجمه شده رسمی )‌،‌افراد ناتوان و معلولین نیز می توانند بدون پرداخت هزینه ورودی به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید نمایند.

·  سرویس و خدماتی به منظور حمل و نقل و جابه جایی بازدید کنندگان در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

·  کاتالوگ این نمایشگاه در ماه دسامبر 2017 باقیمت 35 یورو توزیع خواهد شد و شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را تهیه نمایید.

خدمات:

خدماتی نظیر رزور هتل، حمل و نقل، فروش بلیط و ... نیز برای بازدید کنندگان این نمایشگاه در نظر گرفته شده است .

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت:‌ www.interpack.com مراجعه نمایید .

ترجمه :‌یکتا جبلی

مطلب « برگزاری همایش » از وب سایت:‌www.ipina.ir

 

 

بازنشر در