ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

10 بسته بندی برتر ماه فوریه به انتخاب Packaging of the worldرا از دست ندهید...

ده بسته بندی برتر ماه فوریه به انتخاب  Packaging of the worldرا از دست ندهید...


انتخاب این 10 بسته بندی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان این پست ها ، میزان اشتراک گذاری ، لایک و توییت آنها انتخاب شده است. قطعا دیدن این پروژه ها برای شما هم خالی از لطف نیست و می تواند برایتان جذاب باشد.

1-بسته بندی سوسیس Kuber

 

 

 

 

 

این بسته بندی ها توسط Bunker Media دیزاین شده است و آن ها با مطالعه ی بازار به این نتیجه رسیدند که فرم بسته بندی و قالب کالباس در بازار روسیه به شکل مکعب مستطیل بسیار برای مردم سهولت مصرف در ساندویچ را در پی دارد و مناسب نان های تست است و همچنین به راحتی در قفسه قرار می گیرد.


2- بسته بندی برای بخش صنایع دستی موزه Baba&Nyonya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این یک پروژه ی دانشجویی می باشد. کانسپت طراح بر اساس الهام از پارچه های قدیمی با تکنیک چاپ باتیک موجود در موزه  شهر مالای در نظر گرفته شده است.

تصاویر بیشتر در اینجا

 

3- بسته بندی جدید قدیمی! توسط Mother Design

موزه دیزاین لندن موضوعی را در قالب (( جدید قدیمی)) ارائه داد و ما تلاشمان را کردیم که تلفیقی از این دو را به نمایش بگذاریم. در محصولاتی مانند شراب نشان دادن قدمت در بسته بندی بسیار حائز اهمیت است و مدرنیته نیز می تواند در انتخاب آن موثر باشد.

تصاویر بیشتر در اینجا


4- بسته بندی لامپ های Geniled Bright Led Bulbs packaging توسطEvgeniy Pelin

شکل کلی لامپ ها ما را به یاد گلابی می انداخت و نوع تولید لامپ ها نیز دوستار طبیعت بود پس ما نیز کانسپت اولیه مان را بر اساس الهام از طبیعت و شکل میوه ها گرفتیم و آن را گسترش دادیم.

تصاویر بیشتر در اینجا


5- بسته بندی شکلات Arcobaleno

در این شکلات میوه های استوایی و متفاوتی وجود دارد که با شکلات تلخ ترکیب شده اند. نوع تصویرسازی بسته بندی ها نیز کاملا مهیج و صمیمانه اجرا شده است.

 

تصاویر بیشتر در اینجا


6- بسته بندی های دارویی توسط Phillip Nessen

این بسته بندی ها به نوعی طراحی شدند که هزینه ی کاغذ و بلیستر و بروشور دارو را کاهش دادند و خود جعبه هم محتوی دارو بود و هم دربردارنده ی اطلاعات و به طور مستقیم مورد مصرف را به مخاطب ارائه می کرد.

 


7-بسته بندی برای شرکت خودمان به نام BLOCK

برای هدیه ی کریسمس و ارسال یادگاری برای بعضی از شرکت ها ، ما تصمیم گرفتیم حروف اسم شرکتمان را با الهام از بلوک های حروف گوتنبرگ و  با استفاده از سیلیکون قالب بگیریم و آب نباتی را با رنگ خوراکی نقره ای تولید کرده و در بسته بندی هایی با کاغذ کرافت برای مشتری ارسال کنیم .
شما را به دیدن فیلمی جذاب از این پرژه دعوت می کنیم.

 

 

 8- بسته بندی برای کادو ! توسط Micha Kumpf & Ngaire Dawn Wex

ما سعی کردیم بسته بندی هایی متنوع برای کادوها خلق کنیم که نسبت به نمونه های حاضرو آماده موجود در بازار ساختار متنوع و دیزاین های گیرا داشته باشند . این بسته بندی ها ۱۰۰ درصد قابل بازیافت می باشند.


9- لیبل نوشیدنی Aphrodite's label design by Midday

آفرودیت یک برند معروف است که شکل گیری محصولات آن بر اساس غذاهای مدیترانه ای صورت گرفته است. آفرودیت، یکی از خدایان باستانی منطقه مدیترانه شرقی است . او که الهه زیبایی است از اعماق تاریک دریای مدیترانه بیرون می آید و در طول تاریخ از آن به عنوان زنی زیبا با موهای طلایی یادشده است.

 

تصاویر بیشتر در اینجا

 

10- بسته بندی جدید کوکاکولا Coca-Cola (ACN) Special Edition Bottles design by FP7  

کوکاکولا همواره اسپانسر مسابقات فوتبال می باشد و همچنین مصری ها علاقه ی بسیاری به فوتبال دارند از این رو بسته بندی جدید با کاوری از پرچم و المان تیم های مختلف طراحی گردید .

 

تصاویر بیشتر در اینجا

 

 
ترجمه از سایت:www.packagingoftheworld.com

ترجمه:‌یکتا جبلی

بازنشر در